27 Ağustos 2010 Cuma

hit

Böyle güzel bir hit kazanma ve googleda yükselme sistemi görmedim! Arkadaşlar websitemin ziyaretçi sıkıntısı vardı ziyaretçi gelmediği için bende araştırdım web siteme nasıl ziyaretçileri getiririm diye uzatmayayım google da aradım hit siteleri çıktı karşıma otorup teker teker inceledim ve sitem için en faydalı olacak hit sistemi olarak www.hitgaranti.com sectim sebebi ise hem bedava hit kazanıyorum hemde google üzerinden kelime bazlı arama yapması oldu zaten ziyaretçilerde googleda ihtiyacı olanı bu şekilde buluyor dedim kendimce ve temkinli olmak için ve sistemin gerçekten faydası varmı yokmu diye bir blok sitesi kurdum kendi siteme benzer başladın hit sistemini kullanmaya yaklaşık 3 ay kullandım 3 ayın sonunda ne oldu arkadaşlar blog sitem gelmesini istediğim kelimede birinci sayfaya çıktı bende sistemin faydalı olduğunu görüp kendi sitemi ekledim şimdi sizlerede tavsiye etme sebebi budur gelin katılın hem sistem büyüsün hemde siteniz google da yükselme için bu sistemi kullanını!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder